اخذ نمایندگی از برند آموزشی چگونه است؟
منظور از برندهای آموزشی موسسات و آموزشگاههایی هستند که طی مدت سال ها بارها و بارها بصورت تخصصی کلاسهایی را برگزار کردهاند و صدها و هزاران تن را آموزش داده اند. بسیاری از برند ها در شهرهای بزرگ یا شهرستانها اقدام به اعطای نمایندگی به افراد متقاضی و حائز شرایط می کنند . نوشتهی حاضر به چگونگی اخذ نمایندگی از برند آموزشی میپردازد.
آموزش: فرصت برای ارتقای سطح دانش یا مهارت
آموزش همواره پلی برای پیشرفت به حساب میآید و محدود به سن و سال ، تحصیلات یا شغل بخصوصی نیست . به ویژه آن که ساختار آموزش فعلی در مدارس و دانشگاه ها برای موفقیت و برخورداری افراد از فرصت های پیش رو کافی نیست . از این رو مراکزی که آموزش های تکمیلی یا تقویتی یا آمادگی برای پذیرش در مقاطع بالاتر را ارایه می دهند، همواره مورد استقبال جامعه قرار میگیرد. از کلاس های خصوصی که برای دانشآموزان و دانشجویان برگزار می شود تا کلاس های زبان ،کنکور، مهارت های خانواده و توسعه فردی، دورههای مهارت فنی تا دورههای آشپزی و خانوادگی این فرصت را برای شهروندان برای ارتقای سطح دانش یا مهارت ایجاد می کند تا بوسیله¬ی آن سطح زندگی خود را ارتقا دهند. بسیاری از این آموزش ها توسط برندهای آموزشی انجام میگیرد .
پیش از اخذ نمایندگی از برند آموزشی
پیش از اخذ نمایندگی از برند آموزشیشایسته است طرح توجیهی و برنامهی کسب و کار نمایندگی تهیه شود و در آن هزینه ها و درآمدها ، نقطه سر به سر و عدد سود مشخص گردد تا برای فعالیت های پیش رو چراغ راهنما داشته باشید.
شرایط اخذ نمایندگی از برند آموزشی
اخذ نمایندگی از برند آموزشی مشروط به داشتن شرایط عمومی و اختصاصی است که متقاضی باید برای اخذ نمایندگی داشته باشد . شرایط عمومی در ایران به ملیت ، نداشتن سوء پیشینه ، گاه محدودیت سنی و جنسیتی ، نداشتن منع قانونی ، اطلاق می گردد. برای اخذ نمایندگی از برند آموزشی افزون بر شرایط عمومی داشتن شرایط اختصاصی نیز لازم است . شرایطی چون سلامت روانی و نداشتن نقص عضو، تحصیلات ، سوابق تجربی ، داشتن مجوز از سازمان های ذی صلاح که کفایت متقاضی را برای اخذ نمایندگی از برند آموزشی اثبات می نماید، شرایط خصوصی نامیده می شوند.
اخذ نمایندگی از برند آموزشی مشروط به داشتن شرایط عمومی و اختصاصی است
مدارک ومستندات اخذ نمایندگی از برند آموزشی
برای اخذ نمایندگی از برند آموزشی مدارک و مستنداتی نیز لازم است که به مدیریت برند ارایه گردد . متقاضی باید حسب خواست صاحب برند مواردی چون مدارک شناسایی و تحصیلی، عکس و تکمیل فرم های مربوطه ، چک ضمانت ، قولنامه یا سند ملکی -که گواه بر داشتن مکان مناسب برگزاری کلاس های آموزشی است و گاه تصاویری از محل ، امکانات و تجهیزات که به قرارداد پیوست می گردد را ارایه نماید .
اقدامات پس از اخذ نمایندگی از برند آموزشی
پس از اخذ نمایندگی از برند آموزشی نیز لازم است بر اساس مدل کسب و کار اقدام به برنامه ریزی، بازاریابی و اطلاع رسانی گردد . ارتباط با مربیان و اساتید و به کارگماری آنها، جذب فراگیران و برگزاری منظم آموزش و دریافت شهریه ، ارزیابی آموزش هااز اقدامات مهمی است که پس از از اخذ نمایندگی از برند آموزشیباید انجام داد.